De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan het redesign van ons hele Improve platform. Deze nieuwe versie gaat over twee weken gefaseerd live en wij willen je dan ook graag mee nemen in alles dat nieuw is. Ja, het is (slechts) een redesign, maar bij een goed design, horen verbeterde en zelfs hele handige nieuwe features. 🙂
COMING SOON!
Het hoofdmenu
Het hoofdmenu (linkermenu) is compleet geredesigned en opnieuw opgebouwd. De 3 taken pagina’s (taken, taken statistieken en kalender) zijn samengevoegd op één taken pagina die nu onder dashboards staat. Alle links die eerder rechts boven (onder gebruikersnaam) in het top menu stonden, zijn verwerkt in het hoofdmenu. waardoor het boven menu nu veel cleaner en overzichtelijker oogt. In het hoofdmenu heb je nu de mogelijkheid om direct te navigeren naar bedrijf, account, instellingen, abonnement, hulp en of uitloggen.
Nieuwe features
het top menu
Het top menu is vervangen voor één grote zoekbalk die met behulp van een zeer geavanceerde zoekmachine zoekt door alle datasets waar je toegang toe hebt. Zo zoekt hij bijvoorbeeld ook door stap teksten heen waardoor je sneller vindt wat je zocht.
Je kunt hier filteren op dataset type zodat je nog sneller kunt zoeken. Daarnaast kun je bij een dataset klikken op “meer info”. Je krijgt dan direct een preview te zien van bijvoorbeeld grafieken, documenten en stap versies.
Nieuwe features
Notificaties
Door middel van workflows wordt er automatisch een mail verzonden wanneer je een maatregel moet oppakken of een andere actie moet uitvoeren. Vanaf de nieuwe versie ontvang je naast een e-mail ook een notificatie in Improve. Hierdoor hou je altijd een goed overzicht van openstaande acties. Vanuit de notificatie kun je direct door klikken naar de taak die je moet uitvoeren (het controleren van een stap versie, het invullen van een formulier, etc.).
Daarnaast kun je ook op notificaties reageren waardoor de verzender weer een notificatie ontvangt. In de workflow instellingen is het mogelijk om aan te geven welke zwaarte de notificatie heeft.
Stap pagina
De stap pagina is volledig opnieuw opgebouwd. De structuur is zoveel mogelijk onveranderd hoewel er wel een aantal verbeteringen zijn toegepast. De text editor is geüpdate naar de nieuwste versie waardoor een bekende bug met het resizen van kolommen is opgelost. Wanneer je nu een formulier toevoegt of verwijderd middels de + knop, dan hoeft de pagina niet meer opnieuw te laden.
Nieuwe features
Nieuwe features
Account pagina
De account pagina is opnieuw opgebouwd volgens het nieuwe design. Functioneel doet de pagina nog het zelfde, maar visueel oogt het een stuk rustiger.
Je vindt hier nu ook recent geüploade bestanden van de gebruiker en er zijn tal van nieuwe nuttige activiteiten toegevoegd. Deze kun je terugvinden in de tijdlijn van de gebruiker zodat je beter kunt zien wie wat gedaan heeft en wanneer.
Formulier resultaten
Ook de formulier resultaten zijn vernieuwd. Er zijn nieuwe knoppen pull-downs en componenten zijn gebruikt. Daarnaast is ook het bewerken van registraties in bulk sterk verbeterd. Het is nu mogelijk om horizontaal te scrollen in de resultaten zonder dat je de sidebar uit beeld scrolt.
Taak statistieken
De taak statistieken is een nieuw tabblad in de taken pagina met 6 grafieken dat direct de statistieken van de maatregelen laat zien. Worden taken op tijd afgerond, worden het er steeds meer of niet en waar ligt het zwaartepunt? Daarnaast kun je dit overzicht exporteren met onze nieuwe PDF exporter. Deze techniek willen we op meer plekken toe gaan passen.
De nieuwe versie gaat over 2 weken gefaseerd live. Voordat de nieuwe versie live gaat nemen wij contact op met de Full User(s) van Improve. We hopen dat jullie net zo blij zijn als wij met deze nieuwe ontwikkelingen. Bel ons gerust als je vragen en/of opmerkingen hebt of advies nodig hebt bij het verder inrichten van Improve. We helpen je graag verder op weg!