Abonnementsvormen en bijbehorende functionaliteiten

Aan welke functionaliteiten moet ik denken als ik gebruik wil gaan maken van online managementsysteem Improve? Wij bieden Improve aan door middel van vier verschillende abonnementsvormen namelijk: Light, Essentials, Professional en Enterprise. De keuze van de abonnementsvorm hangt geheel af van jouw wensen en die van jouw organisatie. Daarom zijn de pakketten zo samengesteld dat deze geschikt zijn voor zowel grote als kleine bedrijven, overheden etc. 

Responsive devices Improve

Abonnementsvormen

Vier pakketten, eindeloos veel opties.

Benieuwd naar welke van de vier abonnementsvormen geschikt is voor jouw organisatie? Bekijk hieronder de mogelijkheden.

LIGHT

Pakket
  • 1 full user account
  • 50 light user accounts
  • Procedures bekijken
  • Registreren
  • Documentbeheer
  • Rechtenbeheer
  • Inrichten van dashboards
  • Versie geschiedenisbeheer
  • Maatregelen en taken beheren

ESSENTIALS

Pakket
  • 2 full user accounts
  • 100 light user accounts
  • Procedures bekijken
  • Registreren
  • Documentbeheer
  • Rechtenbeheer
  • Inrichten van dashboards
  • Versie geschiedenisbeheer
  • Maatregelen en taken beheren
  • Formulieren ontwikkelen
  • Registreren en documenten inzien op mobiele devices

PROFESSIONAL

Pakket
  • 3 full user accounts
  • 150 light user accounts
  • Procedures bekijken
  • Registreren
  • Documentbeheer
  • Rechtenbeheer
  • Inrichten van dashboards
  • Versie geschiedenisbeheer
  • Maatregelen en taken beheren
  • Formulieren ontwikkelen
  • Registreren en documenten inzien op mobiele devices
  • Formulieren ondertekenen middels handtekening
  • Maandelijkse maatregelen rapportage
  • Single sign on
populair

ENTERPRISE

Pakket
  • 4 full user accounts
  • 200 light user accounts
  • Procedures bekijken
  • Registreren
  • Documentbeheer
  • Rechtenbeheer
  • Inrichten van dashboards
  • Versie geschiedenisbeheer
  • Maatregelen en taken beheren
  • Formulieren ontwikkelen
  • Registreren en documenten inzien op mobiele devices
  • Formulieren ondertekenen middels handtekening
  • Maandelijkse maatregelen rapportage
  • Single sign on
  • API toegang
  • Geavanceerd formulier editor
  • Template editor toegang

Ready, Set, Improve!

We starten met het inrichten van het systeem

Na het bepalen van de juiste abonnementsvorm en aan de hand van jouw certificatiewensen richten wij Improve voor jou in. De QHSE consultant stelt (naar wens) de benodigde procesbeschrijvingen en formulieren in conceptvorm op, waarna deze intern getoetst worden door de betrokken medewerkers. We richten de grafieken in en stellen de automatische notificaties voor de maatregelen in. 

En daarna gaan we door met de implementatie

Nadat wij het online managementsysteem hebben ingericht verzorgen wij een korte training voor zowel de full users als de light users. In de korte training maken de medewerkers kennis met het online managementsysteem Improve en wordt er uitgelegd hoe men in het managementsysteem kan registreren, documenten kan uploaden, processen en formulieren kan aanpassen en/of maken en hoe de dashboards en grafieken in te richten.

Veelgestelde vragen abonnementsvormen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust geheel vrijblijvend contact met ons op!

Full users hebben alle rechten binnen het online managementsysteem en fungeren als beheerders. Light users hebben alleen toegang tot de omgeving waar hij of zij verantwoordelijk voor zijn, bijvoorbeeld een eigen afdeling.  Je kiest het geschikte pakket aan de hand van de gewenste functionaliteiten en het aantal users. 

Zeker! Het online management systeem wordt ingericht op basis van de QHSE-wensen van de organisatie. Indien een organisatie alleen de focus op kwaliteitsmanagement wil leggen dan wordt Improve alleen ingericht op Quality en conform de eisen van bijvoorbeeld ISO 9001:2015. Wil je beschikken over een integraal QHSE systeem dan kan Improve naar wens worden ingericht/uitgebreid conform de eisen van bijvoorbeeld ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 22000, VCA, Safety Culture ladder, AEO, BRL, etc. 

Je kunt jouw klanten, leveranciers maar ook externe auditoren toegang geven tot Improve. Stuur hen een uitnodigingslink en zij kunnen het door jou gewenste formulier invullen (bijvoorbeeld voor een klanttevredenheidsonderzoek, incidentenformulier, etc.) of specifieke procedures bekijken. Vraag ons naar de mogelijkheden en prijzen.

Of je nu wil voldoen aan de eisen van een ISO norm, een VCA certificaat of de AEO vergunning, Improve kan zo worden ingericht dat het voldoet aan alle gestelde eisen van één of meerdere normen. 

Vanaf abonnementsvorm ‘Essentials’ kun je gemakkelijk via je telefoon registreren en notificeren.

Voor het algehele kostenplaatje kun je het beste contact opnemen met ons. Wij adviseren jou graag vrijblijvend.

Deze bedrijven gingen jou voor

Meer weten over onze functionaliteiten en abonnementsvormen?

Heb je vragen over de verschillende abonnementsvormen of de functionaliteiten van Improve? Dan kun je contact met ons opnemen via de mail: servicedesk@octantsolutions.nl, telefonisch door te bellen naar: 0181 – 611 244 of door het contactformulier op onze contactpagina in te vullen.

Zelf het QHSE-systeem ontdekken?

Wil je Improve zelf uitproberen? Ga dan aan de slag met ons online managementsysteem en ervaar alle voordelen en gebruiksgemakken.

Navigatie

Adresgegevens

Octant QHSSE Consultants
Jan Campertlaan 8b
3201 AX Spijkenisse

Social media

© 2022 Improve by Octant Veiligheids- & Risicomanagement BV. 

 

Alle rechten voorbehouden.